ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР ЛОХВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ: СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ-ЛОГОПЕДІВ

  • 100

13 жовтня 2021 року в ІРЦ Лохвицької міської ради пройшов семінар-практикум для вчителів-логопедів закладів освіти Лохвицької, Заводської та Сенчанської територіальних громад на тему «Сучасні форми і методи роботи вчителів-логопедів по подоланню мовленнєвих порушень у дітей з особливими освітніми потребами».

Із вступним словом до учасників семінару-тренінгу звернулася директор Людмила Мельник, яка розповіла про основні напрями роботи вчителя-логопеда.

Вчитель-логопед Тетяна Миколаївна Одношевна розповіла та презентувала учасникам семінару сучасні форми і методи роботи по подоланню порушень мовленнєвого розвитку у дітей з особливими освітніми потребами. Звернула увагу на взаємозв'язок результатів комплексної оцінки зі складанням індивідуальної програми розвитку дитини з ООП в закладі освіти.

Вчитель-реабілітолог Світлана Андріївна Солонуха презентувала роботу про методиці О.М. Стрельнікової, адже розвиток мовленнєвого дихання сприяє подоланню мовленнєвих порушень та є ефективним у роботі з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення. Світлана Андріївна наголосила, що цей метод є простим та доступним для всіх категорій дітей з ООП.

Вчитель-дефектолог виступила з темою «Використання методів кінезіології в корекції мовленнєвих порушень у дітей з ООП». Розповіла про значення кінезіологічної корекції та її вплив на мовлення дитини, про методи кінезіології (дошка Кола, графомоторні доріжки, кінезіологічної вправи), які вона використовує в своїй роботі.

Психолог Тетяна Анатоліївна Пономаренко показала практичне застосування нетрадиційної техніки малювання «Кляксографії» як ефективного методу для розвитку мовлення, що сприяє розвитку дихального апарату, контролює силу дихання, розширює кругозір дітей, стимулює пізнавальні процеси, розвиває уяву, пам’ять, мислення, увагу.

Учасники семінару активно виконували дихальні, кінезіологічні та логоритмічні вправи.

Вчителі-логопеди мали змогу отримати відповіді на актуальні запитання та обмінятися думками з приводу наявних проблем у процесі організації інклюзивного навчання у закладах освіти.

Час було проведено з користю. ІРЦ Лохвицької міської ради дякує усім учасникам семінару за теплу підтримку та бажає усім наснаги у подальшій роботі.