Для коректного спілкування – «Довідник безбар’єрності»

  • 74

Ви можете проаналізувати свої упередження щодо вразливих груп та прискіпливо подивитися на свою мову, адже вона проявляє ваші погляди і ставлення, і зрештою навчитися використовувати доброзичливу лексику. Наприклад, почати говорити не “інвалід”, а “людина з інвалідністю”, адже всі ми насамперед люди і фокус маємо робити на цьому, а не на діагнозах. 

Не знаєте, яка саме лексика є прийнятною, а яка - ні, та чому? Зазирніть до  "Довідника безбар'єрності"

Це флагманський проєкт першої леді України Олени Зеленської саме для того, щоб люди навчилися спілкуватися з повагою одне до одного. 

“У комунікації приховано набагато більше сенсів, ніж нам здається. "Довідник безбар’єрності" допоможе розкрити нові, додаткові смисли, коли в центрі уваги – людина. І це стане першим кроком у формуванні нової етики спілкування.” - зазначає Олена Зеленська.

Насправді, це досить просто - звертатися до людини так, як це комфортно для неї. Не транслювали упередження щодо віку, гендеру чи національності. Поважати одне одного, права та можливості інших людей.

І тоді зусилля багатьох людей на всіх рівнях наблизять те, чого ми всі прагнемо - безбар’єрне майбутнє України!

За матеріалами  ГО «Безбар’єрність» та ТСН