ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

  • 360

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір А4, файли для документів), розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Відділ освіти виконавчого комітету Лохвицької міської ради , 37200, Україна, Полтавська область, Миргородський район, м.Лохвиця , вул. Перемоги, 1, код згідно з ЄДРПОУ замовника: 41814742 , категорія замовника: юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):  код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір А4, файли для документів) на 2022 рік.

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Закупівля товарів    UA-2022-11-18-007391-a

Очікуваний обсяг закупівлі : Папір А4 – 790 пачок, Файли для документів – 110 пачок

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 165 000 грн з ПДВ

Розрахунок потреби на офісне обладнання у 2022 році підтверджений розрахунками:

— фактичних видатків на офісне обладнання  у 2021 році;

— забезпечення в планових обсягах кошторису можливості здійснення відповідних видатків на офісне приладдя з бюджету протягом бюджетного періоду.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Термін постачання — до 31.12.2022 року

Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючим на період постачання товару.

Товар повинен бути новим, без зовнішніх пошкоджень. Упаковка повинна забезпечувати захист від зовнішнього впливу та збереженість при транспортуванні.

          Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, вантажно-розвантажувальні роботи, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, тощо.

Переможець оплачує всі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, сертифікати, накладні та ін.) через кур’єрську службу доставки.

Учасник несе всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості.

Для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам Учаснику необхідно надати завірені копії документів, які посвідчують якість товару (сертифікатів відповідності та/або сертифікатів якості та/або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або паспортів якості та/або посвідчень на кожен вид товару тощо).

Технічні, якісні характеристики товару повинні передбачати заходи із захисту довкілля.